poniedziałek, 10 lipca 2017

Większy fandom?


Tak sobie ostatnio myślałam... Kiedyś fandom TLK był dużo większy, pamiętam jak miałam 20 komentarzy pod postem i tak troszkę smutno mi, że coraz mniej osób interesuje się tematem Króla Lwa :c Pewnie zauważyliście u was na blogach coraz mniej komentarzy, odwiedzin? Chciałabym to zmienić i wymyśliłam pewien plan, który mam nadzieję powiększy nasz fandom! :3


Mam nadzieję, że po tym zwiększy wam się liczba komentarzy, odwiedzin i będzie więcej lwich blogów do czytania! :D

Jak to zrobię?

Tak samo jak się wciągnęłam w nasz fandom- tak samo postaram się wciągnąć w to innych! :3 Chcę stworzyć bloga, który będzie opowiadał o losach Taki i Mufasy, nie będzie to zbytnio długa opowieść, ale postaram się, aby była ciekawa! Co zrobię aby ludzie wchodzili na tego bloga? Zaangażuje do tego swoje konto na YouTube (na którym będą też filmiki o tematyce Króla Lwa), ale to już zobaczycie, mam nadzieję, że uda mi się to zrealizować jeszcze w tym miesiącu!
Oczywiście na tym blogu o Tace i Mufasie zrobię zakładkę z waszymi blogami!

Myślałam także, aby stworzyć jeden blog, gdzie będzie moja wymyślona historia, ale to już później :)
Nie obiecuję, że to mi się uda, ale mimo wszystko postaram się!


Piszcie co o tym sądzicie! c:

18 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki,żeby się udało c:

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobry pomysł.Czekam także na ten blog o Tace i Mufasie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam najdzieję, że się uda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i mam do ciebie pytanie. Kieruje je do ciebie tutaj ponieważ nie znalazłam tu zakładki spam.
      Jak zrobiłaś to głosowanie Kion vs Kopa

      Usuń
    2. Na bloggerze: układ > +dodaj gadżet > ankieta :)

      Usuń
  4. Myślę, że zmiejszona aktywność na blogspotach nie jest związana tylko z fandomem, ale ogółem z narastającym kryzysem tego serwisu ;o Tak samo jak jeszcze kilka lat temu niemal wszystkie blogi z KL były na domenie blog.onet.pl, tak samo teraz coraz więcej ludzi przenosi się z blogspota na Wattpada. Niemniej fandom wciąż żyje, i to liczy się najbardziej c;. Ale zawsze warto próbować to zmienić, ja bardzo chętnie poczytam Twojego bloga o Skazie i Mufasie ^^ ~ Kräva

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam zarówno na bloga, jak i na większy fandom. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Czekam na twoje opowiadanie :) Nie widziałam zagładki ''spam'' więc napiszę tutaj...
    Serdecznie zapraszam na:
    https://na-czerwono-pisane-lukeyan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rownież zauważyłam, że istnieje coraz mniej blogów na temat Króla Lwa i ogolnie fandom umiera, co jest przykre :<
    Co prawda znajda się jeszcze fani tlk, ale jest ich mało w porównaniu do tego, co było. Zawsze mozna próbować, moze uda sie trochę ożywić fandom ;D czekam zatem na bloga!
    I pozdrawiam serdecznie
    Ksiezniczkasarah.blogspot.com --> zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również mam wrażenie, że fandom coraz bardziej maleje :/ Całe szczęście, że postanowiłaś wrócić :D Nasz lwia rodzinka znów większa o 1 osobę :D
    Swoją drogą sądzę, że oba pomysły są naprawdę dobre! A mojego Takęcjusza nigdy za mało *3* W sumie sama miałąm założyć blog o Skazie i wszystko miałam już gotowe, ale... Dupa blada za przeproszeniem. Stwierdziłam, że ni xd
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty!
    Pozdro <3
    Ps. https://the-lion-king-pokolenia.blogspot.com/
    serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie jest coraz mniej fanów Króla lwa, przynajmniej tak mi się wydaje. Być może dlatego, że ludzie wolą oglądać Krainy lodu i inne takie tam. Więc popieram pomysł i życzę powodzenia, choć nie wiem czy to coś da. Niestety, takie mamy czasy...
    No nic pozdrawiam i trzymam kciuki.

    Ps. Serdecznie zapraszam tu:
    https://sekretylwiejziemi.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia oraz chętnie przeczytam historie Taki i Mufasy

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powodzenia oraz chętnie przeczytam historie Taki i Mufasy

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki, żeby się udało! Czekam również na pierwsze rozdziały. :)
    i jeśli masz ochotę, wpadnij na mój nowy blog: https://tlk-opowiesci.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie poczytałabym blog o Tace i Mufasie. Kiedyś było nas naprawdę dużo i mam nadzieję, że uda Ci się wciągnąć kilka osób. :) Życzę powodzenia i dużo weny. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. https://the-lion-king-pokolenia.blogspot.com/
    Zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Sprawdź konto jakże osobiste w alior banku na najlepsze konto bankowe 2020

    OdpowiedzUsuń

Halo, halo!

Witajcie! Bardzo się za wami stęskniłam! ^^ Jak widzicie, jestem! Przybywam do was z nowym blogiem o życiu Taki!! Kliknij tutaj