sobota, 1 lipca 2017

Witam

Witajcie, tutaj Uzuria (dawniej Ania52147)
Możecie mnie kojarzyć z bloga o Vitani ( LINK DO BLOGA O VITANI ) i Lwich Tajemnic ( LINK DO BLOGA O LWICH TAJEMNICACH ).
Ostatnio znowu obejrzałam Króla Lwa i coś mnie tak natchnęło, aby znów być z wami i pisać wam opowiadania, ciekawostki o filmie, itd! Mam w planach na nowo założyć Youtube i deviantarta, oraz prowadzić tego bloga, na którym będą różne opowiadania z Króla Lwa, przetłumaczone komiksy, jak już mówiłam ciekawostki, konkursy (z PRAWDZIWYMI nagrodami).

A już zaraz zabieram się za czytanie i komentowanie waszych lwich blogów! <3

Dzisiaj (tj. 2 lipca 2017r.) zajmę się ulepszaniem bloga, jutro dodam post organizacyjny o drzewach genealogicznych króla lwa, o tym co się zmieniło, oraz opiszę swoją historię z królem lwem, wszystkie moje blogi jakie pamiętam, itd. ^^

Postaram się, aby na tym blogu nie było nudów! :D

Mam w planach opisać najpierw historię Skazy i Mufasy, a jakoś po drodze stworzyć filmik na Youtube.

Serdecznie zapraszam was do komentowania, to mnie zmotywuje do szybszego prowadzenia bloga!

Trzymajcie się, lewki! ^^


9 komentarzy:

  1. Ania jejku kochana wrocilas po tylu latach
    Pisz pisz czekalam na to jakies 3 lata
    Jednak marzenia maja moc sprawcza xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam witam c: Chyba wypada mi się przedstawić ;D Jestem Kräva z bloga o Historii Nieznanej i bardzo miło jest mi powitać Cię z powrotem w fandomie! ^^ Widziałam wcześniej Twojego bloga o Vitani, choć niestety natrafiłam na niego już dawno po tym, jak został zamknięty. Cieszę się, że mam jednak okazję poznać jeszcze jakąś Twoją opowieść i, no cóż, pozostaje mi w takim razie czekać na pierwszy rozdział c;
    Pozdrawiam! ~ Kräva

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog zapowiada się bardzo ciekawie:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witamy z powrotem w fandomie! c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam ponownie w fandomie!

    OdpowiedzUsuń
  8. 41 yr old Executive Secretary Cale Becerra, hailing from Beamsville enjoys watching movies like "Snows of Kilimanjaro, The (Neiges du Kilimandjaro, Les)" and Scrapbooking. Took a trip to Su Nuraxi di Barumini and drives a Ferrari 250 GT California. Przeczytaj caly artykul

    OdpowiedzUsuń

Halo, halo!

Witajcie! Bardzo się za wami stęskniłam! ^^ Jak widzicie, jestem! Przybywam do was z nowym blogiem o życiu Taki!! Kliknij tutaj